Dažniausiai užduodami klausimai

Prekės

  • Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos kuri mane domina?
    Atsakymas: Rašykite mums el. paštu info@ele.lt arba skambinkite telefonu 860116860.

  • Klausimas: Ar Ele.lt parduodamos prekės yra kokybiškos?
    Atsakymas: Taip. Visos Ele.lt parduodamos prekės yra kokybiškos ir originalios. Siūlome tik gerai žinomų ir mūsų patikrintų prekinių ženklų produktus.


Kaina

  • Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?
    Atsakymas: Taip. Visų prekių kainos yra nurodytos su PVM.


Pristatymas

  • Klausimas: Kur Ele.lt pristato prekes?
    Atsakymas: Ele.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo būdą galite pasirinkti pirkimo metu. Ele.lt taip pat gali pristatyti prekes už LR ribų. Dėl pristatymo būdo ir kainos į užsienį susisiekite el. paštu info@ele.lt.

  • Klausimas: Kokie yra prekių pristatymo būdai?
    Atsakymas: Galimi pristatymo būdai: pristatymas per AB Lietuvos paštas (1,45 Eur su PVM vienam užsakymui nepriklausomai nuo jo dydžio). pristatymas su kurjeriu (2,90 Eur su PVM vienam užsakymui nepriklausomai nuo jo dydžio).

  • Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?
    Atsakymas: Tai priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo. AB Lietuvos paštas pristato prekes per 3-5 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo. Kurjeris pristato per 1-2 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo.

  • Klausimas: Ar galima prekes atsiimti pačiam?
    Atsakymas: Ne. Ele.lt siekadami pasiūlyti patrauklias kainas šiuo metu prekiauja tik internetu.

  • Klausimas: Ar aš galiu sekti savo siuntą?
    Atsakymas: Taip. Iš karto po prekių išsiuntimo Ele.lt atsiųs Jums Jūsų siuntos kodą ir nuorodą, kur galėsite sekti savo siuntą.

  • Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?
    Atsakymas: Taip. Pristatymo lange pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, reikalingus duomenis.

  • Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?
    Atsakymas: Nurodykite šią informaciją pristatymo lange "Papildoma informacija".


Atsiskaitymas

  • Klausimas: Kokie yra atsiskaitymo būdai?
    Atsakymas: Galite atsiskaityti už savo užsakytas prekes vienu iš šių būdų: naudodamasis savo banku internete (AB bankas Swedbank; AB SEB bankas; DNB bankas; Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius; Danske Bank A/S Lietuvos filialas;AB Šiaulių bankas; AB Citadele bankas), arba pavedimu į Ele.lt banko sąskaitą LT507300010130087505.

  • Klausimas: Ar galima atsiskaityti grynais?
    Atsakymas: Ne. Atsiskaitymas grynais nėra galimas.


Užsakymo vykdymas

  • Klausimas: Kada Jūs sužinote apie mano užsakymą?
    Atsakymas: Kai tik Jūs patvirtinate savo užsakymą mokėjimo lange. Apie Jūsų sukurtą užsakymą mes Jus informuosime iš karto Jūsų nurodytu el. paštu.

  • Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?
    Atsakymas: Užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant, jeigu užsakymą apmokėjote per savo el. bankininkystės sistemą. Tuo atveju, jeigu apmokėjote bankiniu pavedimu, užsakymą pradedame vykdyti po apmokėjimo patvirtinimo iš banko, kuris trunka iki 1 darbo dienos.

  • Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
    Atsakymas: Taip. Užsakymą atšaukite paskambinę mums telefonu 860116860 arba el. paštu info@ele.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.


Grąžinimas ir garantija

  • Klausimas: Ar galiu grąžinti prekę, jeigu ji man nepatiko?
    Atsakymas: Taip. Jums nepatinkančią prekę galite grąžinti per 60 dienų nuo prekės gavimo. Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus: nebuvo naudojamos ar sugadintos; neprarado prekinės išvaizdos; išsaugotos prekių vartojamosios savybės; kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje; nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės ir kt.).